Hoe helpen wij uw klanthousiasme te verhogen?

Workshop

We creëren op een inspirerende wijze bewustwording rond klantgerichtheid en de kansen ervan binnen uw organisatie.

Klanthousiasme-scan

We voeren de klanthousiasme-scan uit en bepalen hoe het er voor staat met het klanthousiasme in uw organisatie.

Implementatie

Wij begeleiden u daadwerkelijk op weg naar meer klanthousiasme en verhoging van de winst. En samen gaan we aan de slag met de implementatie.

Workshop

Wij creëren op een inspirerende, praktisch en humorvolle wijze bewustwording rond klantgerichtheid en klanthousiasme. We zetten de (interne) klant centraal en leggen de link met uw organisatie door herkenbare voorbeelden het liefst uit uw dagelijkse praktijk.

Wat heeft u aan het einde van de workshop?

  • Een eerste stap gezet naar resultaat verbetering.
  • Medewerkers die bewust en gemotiveerd zijn rond de kansen die Klantgerichtheid biedt.
  • Klantgerichte actiepunten voor de organisatie

Investering

Een workshop klanthousiasme bestaat bij ons uit een voor gesprek, voorbereiding en de workshop van een dagdeel tot maximaal een dag. Wij maken graag een voorstel op maat voor u.

Klanthousiasme-scan

We doen de klanthousiasme-scan en bepalen hoe het ervoor staat met klanthousiasme in uw organisatie. Praktisch en snel voeren we een analyse uit op de belangrijkste onderdelen waar u het verschil mee kunt maken naar de klant en medewerkers. Dit levert u direct inzicht op waar u wat mee kunt!

Wat heeft u na een klanthousiasme-scan?

  • Analyse van het huidige situatie.
  • Praktische aanbevelingen die op korte termijn ingevoerd kunnen worden én die structureel van aard zijn.
  • Terugkoppeling en afstemmingssessie met MT. Dit vormt de basis voor een implementatie traject.

Investering:

Een klanthousiasme-scan is afhankelijk van de grootte van de organisatie. Wij maken graag een voorstel op maat.

Implementatie begeleiding

het implementeren van klanthousiasme vraagt om focus. OmzetFabriek biedt hulp met praktisch projectmanagement en gaat graag samen met de organisatie aan de slag om concrete resultaten te boeken. Wij zijn van mening dat de organisatie de veranderingen zelf moeten dragen en doorvoeren. Dit geeft commitment en blijvende impact! Wij bieden de volgende opties in begeleiding:

  • Motor; als onderdeel van het team pakken we de project verantwoordelijkheid. Een intensieve begeleiding van een aantal dagdelen / week.
  • Hulpmotor; wij coachen en begeleiden het zelfsturend team, komen in vaste frequentie bij elkaar om de vorderingen en de route voor de komende weken te bespreken. Beperkte periodieke begeleiding.
  • Combinatie aanpak; Vaak zijn we eerst de motor om vaart te maken, dan de hulpmotor om de gang te houden.

Op basis van SRUM principes gaan we aan de slag met team en opdrachtgever om resultaten te halen. Vanuit scan en brainstorm benoemen we resultaatgebieden met acties en eigenaren. Het team komt in vaste regelmaat samen om te evalueren, voortgang te bewaken en bij te sturen. De doelen worden gesplitst in kleine concrete weekdoelen waardoor de juiste focus ontstaat.

Investering:
Implementatie van klanthousiasme is maatwerk. En afhankelijk van de grootte van de organisatie en de gewenste begeleiding. Wij maken graag een voorstel op maat voor u.