We creëren op een inspirerende wijze bewustwording rond klantgerichtheid en de kansen ervan binnen uw organisatie.
We voeren de klanthousiasme-scan uit en bepalen hoe het er voor staat met het klanthousiasme in uw organisatie.
Wij begeleiden u daadwerkelijk op weg naar meer klanthousiasme en verhoging van de winst. En samen gaan we aan de slag met de implementatie.
Wij creëren op een inspirerende, praktisch en humorvolle wijze bewustwording rond klantgerichtheid en klanthousiasme. We zetten de (interne) klant centraal en leggen de link met uw organisatie door herkenbare voorbeelden het liefst uit uw dagelijkse praktijk.
Wat heeft u aan het einde van de workshop?
Investering
Een workshop klanthousiasme bestaat bij ons uit een voor gesprek, voorbereiding en de workshop van een dagdeel tot maximaal een dag. Wij maken graag een voorstel op maat voor u.
We doen de klanthousiasme-scan en bepalen hoe het ervoor staat met klanthousiasme in uw organisatie. Praktisch en snel voeren we een analyse uit op de belangrijkste onderdelen waar u het verschil mee kunt maken naar de klant en medewerkers. Dit levert u direct inzicht op waar u wat mee kunt!
Wat heeft u na een klanthousiasme-scan?
Investering:
Een klanthousiasme-scan is afhankelijk van de grootte van de organisatie. Wij maken graag een voorstel op maat.
het implementeren van klanthousiasme vraagt om focus. OmzetFabriek biedt hulp met praktisch projectmanagement en gaat graag samen met de organisatie aan de slag om concrete resultaten te boeken. Wij zijn van mening dat de organisatie de veranderingen zelf moeten dragen en doorvoeren. Dit geeft commitment en blijvende impact! Wij bieden de volgende opties in begeleiding:
Op basis van SRUM principes gaan we aan de slag met team en opdrachtgever om resultaten te halen. Vanuit scan en brainstorm benoemen we resultaatgebieden met acties en eigenaren. Het team komt in vaste regelmaat samen om te evalueren, voortgang te bewaken en bij te sturen. De doelen worden gesplitst in kleine concrete weekdoelen waardoor de juiste focus ontstaat.
Investering:
Implementatie van klanthousiasme is maatwerk. En afhankelijk van de grootte van de organisatie en de gewenste begeleiding. Wij maken graag een voorstel op maat voor u.