Feike Cats


Klantgerichtheidexpert Feike Cats is directeur van Houden van Klanten en schrijver van de succesvolle managementboeken:  Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk (2004), Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013) en Verleuken kan iedereen (2017). De boeken staan vol met direct toepasbare tips & trucs.

Feike Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verbeteren van de Klantgerichtheid (Feike Cats noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.

“Feike is een gedreven, inspirerende en leuke vent die de naam van zijn bedrijf, Houden van Klanten, ware inhoud geeft. Het streven naar Klanthousiasme is niet alleen heel belangrijk, maar wordt door de samenwerking met Feike ook nog eens een bijzonder leuk proces. Ik verheug me steeds op onze afspraken en die verwachtingen worden telkens overtroffen! En de filmpjes van goede voorbeelden, die we elkaar regelmatig sturen, geven me de energie om voor het beste te blijven gaan”.

Ian van Veen, Chief Market Officer DAS over Feike

 

Uitgangspunt van Feike is dat de Klant en medewerker zó enthousiast moeten zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen waar zij Klant en/of werkzaam zijn. Dat ze als ambassadeur optreden. Niet voor niets schrijft hij ‘Klant’ altijd met een hoofdletter en heet zijn website met veel informatie over dit onderwerp www.houdenvanKlanten.nl

Feike gelooft heilig dat betere Klantgerichtheid altijd leidt tot meer werkplezier en een beter bedrijfsresultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Klanthousiasme dus!